Angela3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceWij hebben rond lunchtijd al een bestelling geplaatst voor 18:15 uur. Om 18:00 uur werden we gebeld dat het een kwartiertje later bezorgd zou worden vanwege de drukte. Netjes dat er gebeld werd, maar om 19:15 uur was de bestelling er nog steeds niet. Het filiaal 7 keer gebeld maar geen gehoor. Uiteindelijk werden we teruggebeld dat de bezorger niet bereikbaar was dus de medewerker kon ook niet aangeven waar het bleef. Uiteindelijk na lang wachten werd de bestelling geleverd. Dit bleek maar de helft van de bestelling te zijn. De andere helft moest nageleverd worden. Gezellig met elkaar eten zat er dus niet bij. Wat een domper!!23-1-2024
Dick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicede Sushi was weer heerlijk maar graag meer afbeeldingen op jullie website Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.3-12-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Kim5
★★★★★ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceIk heb in totaal 2 uur moeten wachten tot de sushi bezorgd was. Terwijl de optie zo snel mogelijk was ingevuld.27-11-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Saskia5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHet eten kwam bijna een uur later dan aangegeven!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-11-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Deborah1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceHelaas enorm lang moeten wachten op de sushi, om 18:06 besteld met als keuze ZSM (waarbij de verwachte levertijd 19:00 zou zijn) en om 20:00 nog geen eten. Na telefonisch contact de bestelling geannuleerd, erg zonde! Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.26-11-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Angélique 4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceNa 1.5 uur was de bestelling nog niet bezorgd terwijl er werd aangegeven dat deze er met ong. 45minuten zou zijn. Na 2x bellen uiteindelijk de bestelling zelf maar opgehaald. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-11-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Jp5
★★★★★ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceLekker als gewoonlijk helaas 50 minuten later bezorgd dan afgesproken. Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.19-11-2023
Michael5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.22-10-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Miroushka 5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAltijd weer helemaal goed!!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.8-10-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Natasha5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDol op Mushi Sushi, altijd snel en zeer goede sushi. Ik mis wel de plaatjes van de sushiboxen op de websiteDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.24-9-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Jurgen4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceKon het verschil niet zien tussen groot en klein.4-9-2023
Rozemarijn4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.27-8-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Michael5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg servicegeprobeerd te bestellen 30 minuten voor sluiten voor afhalen. We konden er 10 minuten voor sluiting zijn. Dit ging op de website niet meer. Locatie gebeld. Werd eerst niet opgenomen. 2 minuten later terug gebeld, was zeker nog mogelijk. Ze bleven zelfs iets langer open voor ons en ze verzonnen een work around om toch via de website te betalen. Daarna erg lekkere sushi gegeven van hele aardige medewerkers18-8-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Meryam1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceKwaliteit kan ik niet beoordelen. Ik werd een uur en 10min nadat ik de bestelling heb geplaatst gebeld met de mededeling dat er geen bezorgers zijn. Dit kan gebeuren maar jammer dat je dit pas te horen krijgt wanneer je al langer dan een uur wacht op je eten.14-8-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Dick5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceZeer tevreden!Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.6-8-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Paul4
★★★★ ☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDe prijs is aan de stevige kant in vergelijking met andere aanbieders van dezelfde kwaliteit.31-7-2023
Charissa5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceIk vind deze website minder prettig werken. Er was een stukje ebi roll te weinig(7 ipv 8), dat was een beetje jammer!24-7-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Henk5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceWat jammer dat de website geen afbeeldingen meer laat zien van de te bestellen schotels. het is natuurlijk maar een momentopname, maar het geeft een goede indruk.20-7-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Martijn5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.16-7-2023
Stephan2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★
☆
Afhaal / bezorg serviceHet kan aan ons liggen. En dat ik verkeerd besteld heb maar. En we hebben al heel wat keren besteld. Maar het viel dit keer zo tegen qua hoeveelheid, kwaliteit, knapprigheid van de gefrituurde delen enz enz. Een paar doorgekookte edamame bonen. In een klein bakje. En dat voor 44,- euro?? Komt dit nu allemaal door dat ons geld minder waard is geworden. Zo drijf je je zelf de markt uit . Maar dat vind ik! Jammer!8-7-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Xandra1
★ ☆☆☆☆ Kwaliteit
★
☆☆☆☆
Afhaal / bezorg serviceDuurde een uur extra voordat de bezorger er was (18.45u besteld en pas 20.30u geleverd) zelfs na een half uur te laat, en een telefoontje van mijn kant …geen spoedige reactie, duurde toen nog 30min.
Het lijkt alsof op de site de “route” te volgen is, maar deze bleef maar in de “bereidingsstand” staan.
De paar warme gerechten waren veel te veel afgekoeld.
Er zaten geen stokjes, sojasaus, wasabi bij…
Deze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.2-7-2023
Elza2
★★ ☆☆☆ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHelaas , 2 sushibowls besteld. Ingrediënten waren compleet door elkaar gehaald. Ik had een sushi bowl met bieten en zalm en slamix, ik had alleen rijst en de kip van de andere bowl zat hierin en de andere zat de zalm in. Erg slordig, terwijl de bestelling duidelijk was!9-6-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Hetty5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceDeze bestelling is geplaatst in het weekend. Bezorgtijden kunnen in het weekend wat langer zijn i.v.m. drukte.4-6-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Oscar5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceHeerlijk eten, bestellen hier altijd als we sushi willen eten, elke bestelling is top 20-5-2023
Maarten5
★★★★★ Kwaliteit
★★★★★
Afhaal / bezorg serviceAls je bij Mushi besteld weet je altijd dat het goed zit. Altijd heerlijk, op tijd af te halen en fijn contact.10-5-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Yvonne5
★★★★★ Kwaliteit
★★★
☆☆
Afhaal / bezorg serviceJammer dat de warme sushi lauw was ,,, en dat ik een een niet om kwart voor 8 eten werd bezorgt maar om half 9 8-5-2023
Mushi SushiStephensonstraat 17-30627875506
Cindy3
★★★ ☆☆ Kwaliteit
★★
☆☆☆
Afhaal / bezorg service2 keer telefonisch contact opgenomen 1ste keer omdat Eten niet op het aangegeven tijdstip bezorgd werd. 2de keer omdat Bestelling niet compleet was, 1 grote box was ik de auto blijven liggen.
Niet alle sushi was vers. Vorige keer was de smaak en de kwaliteit veel beter. Iedereen heeft buikklachten die avond gehad. Erg jammer.6-5-2023